Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Γεννήθηκα Έλληνας............



Γεννήθηκα Έλληνας. Σ' ένα απ' αυτά τα μεγάλα ιδιωτικά μαιευτήρια. Δεν είχαν λεφτά, οι δικοί μου, αλλά έδωσαν ότι είχαν μαζέψει, πήραν κι ένα δανειάκι απ' την τράπεζα...και να'μαι. Μια χαρά γεννήθηκα, αλλά ξαφνικά προέκυψε ένα προβληματάκι και αφού πλήρωσαν το μεγάλο μαιευτήριο, τους δήλωσαν ότι αυτοί δεν μπορούν να αναλάβουν, οπότε με ξαπόστειλαν σε δημόσιο όπου και το ξεπέρασα.!! Μέχρι και την εφηβεία μου, δε μου έλειψε τίποτα...(πάντα δίπλα μας η τράπεζα με τη δανειακή βοήθειά της..) Έμαθα όμως πως για να ανταπεξέλθεις σ' αυτή τη ζωή, έπρεπε απαραίτητα να έχεις κινητό τελευταίας τεχνολογίας, ένα ικανοποιητικό χαρτζιλίκι για να πουλάς μούρη, και φυσικά, επώνυμα ρούχα.
 Όταν μεγάλωσα, αποφάσισα πώς δε γίνεται εγώ, να κάνω μια οποιαδήποτε δουλειά και  οι γονείς μου (πάντα με τη βοήθεια της τράπεζας..) μου άνοιξαν δική μου δουλειά. Εκεί, έμαθα ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κερδίσω πιο πολλά λεφτά. Μου έγινε βίωμα η ατάκα που άκουγα συνεχώς γύρω μου.."γιατί να τα φάει το κράτος??" κι άρχισα να εφευρίσκω τρόπους να μπαίνουν λεφτά στην τσέπη μου, χωρίς να τα ξέρουν οι άλλοι....(αυτό μου είπαν, λέγεται "μαύρα χρήματα" αλλά εμένα μου φαίνονταν μια χαρά...στα γνωστά χρωματάκια τους....) Δεν έπαιρνα άλλους Έλληνες στη δουλειά μου....ζητούσαν να πληρωθούν νόμιμα.., ενώ εγώ τους έδινα την ευκαιρία να δουλέψουν.....Τι πιο όμορφο απ' το να δουλεύεις.....
Ποτέ δεν τους κατάλαβα αλλά δεν πειράζει...υπήρχαν πολλοί αλλοδαποί που με διευκόλυναν με τα "μαύρα χρήματα" και τους είχα κι όποτε κι όσο τους χρειαζόμουν, χωρίς να διαμαρτύρονται. Κάποτε, άκουσα ότι το κράτος δεν εισέπραττε πλέον αυτά που έπρεπε αλλά τι με νοιάζει εμένα....εγώ τα εισπράττω...άλλωστε, έπαιρναν κι αυτοί που έρχονταν να με ελέγξουν, οπότε δεν στεναχωρήθηκα ποτέ. Έκανα τα ταξίδια μου, είχα τη διασκέδασή μου...και είχα κι εγώ τη βοήθεια της τράπεζας....όλα μια χαρά. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί έπρεπε να κατεβαίνουνε στους δρόμους και να φωνάζουνε γι αυτά που κάνει η κυβέρνηση. Δικό της το πρόβλημα. Εγώ έχω γεννηθεί Έλληνας και έχω λεφτά, άσχετα αν η τράπεζα θέλει να της τα δώσω πίσω....Δικό της το πρόβλημα. ..........................................................................................................................................................


Στο διπλανό παγκάκι, μένει ένας μεγαλοδικηγόρος.......αν έχει να μου δώσει λίγο χαρτί, θα σας εξηγήσω γιατί κλαίω.............................................................................
 Δικό μου το πρόβλημα...........................................!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger