Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Απλώς ήθελα να ακουστώ......

Απλώς ήθελα να ακουστώ...Φόρεσα μαλακά παπούτσια, έβαλα μια ελληνική σημαία στην καρδιά μου, έπιασα απ' το χέρι τους συντοπίτες μου, κόλλησα ένα χαμόγελο ελπίδας στα χείλη μου και προχώρησα μπροστά. Δίπλα μου αδέλφια, πίσω μου αδέλφια, μπροστά μου αδέλφια...!! ΝΑΙ..μπροστά μου αδέλφια.... διαφορετικά ντυμένα από 'μένα, αλλά ακριβώς στην ίδια μοίρα μ' εμένα...Αδέλφια που δε με θέλουν εκεί, αδέλφια που δεν αφήνουν τη φωνή μου να ακουστεί...Έλληνες που προσπαθούν να μην μ΄αφήσουν να παραμείνω Έλληνας.
 Ήθελα να βγάλουν τις διαφορετικές φορεσιές, να βάλουν την σημαία μας στην καρδιά τους, να κολλήσουν το δικό μας χαμόγελο στα χείλη και να μας γυρίσουν την πλάτη.....να στρέψουν τη ματιά τους εκεί που κοιτούσε και η δική μας. Αλλά δεν πρόλαβα να ακουστώ...δεν πρόλαβα να πάρω μια ανάσα.... Έπεσαν επάνω μου και μ' έσπρωξαν να φύγω, μου έριξαν το θάνατο στο πρόσωπο, τα δάκρυα στα μάτια, μου ξεκόλλησαν το χαμόγελο, μου ξεκόλλησαν την ελπίδα, μου έκλεισαν τη φωνή...Δέν πρόλαβα να ρωτήσω "γιατί"......δεν πρόλαβα να τους μιλήσω για να δούν πως μιλάμε την ίδια γλώσσα.....πως τρώμε το ίδιο ψωμί...πως πίνουμε το ίδιο νερό....πως κι αυτοί, είναι "εγώ"...!!
Κι όσο επιμένω, τόσο με χτυπούν...!!!!
ΉΘΕΛΑ όλος ο κόσμος της γής, να δεί εξαθλιωμένους ανθρώπους να ζητούν το φαί που τους στερούν, να ζητούν να αναπνεύσουν και πάλι τον αέρα που τους κόβουν, να ξανά μπορέσουν να σηκώσουν ψηλά το κεφάλι, να σταματήσουν να νιώθουν ραγιάδες...
ΑΥΤΟΙ, ήθελαν όλος ο κόσμος της γής, να δεί ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΆΤΕΣ, που βγήκαν απ' τα σπίτια τους για να καταστρέψουν, να βεβηλώσουν, να χτυπήσουν, να τρομοκρατήσουν....!!!
Και για άλλη μιά φορά το πέτυχαν.....Για άλλη μια φορά, χρησιμοποίησαν τους "δικούς τους ανθρώπους" για να δημιουργήσουν το μπάχαλο που θα μας έκανε να χάσουμε το δίκιο μας...!!...Δημιούργησαν και πάλι, τις προϋποθέσεις να εστιάσουν όλοι στα επεισόδια και να ξεχάσουν το σκοπό μας.......!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ...ΑΓΓΛΟΣ...ΙΤΑΛΟΣ...ΓΑΛΛΟΣ.....!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ...!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger