Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΕΟΠΥΥ...και ποιός κοροϊδεύει ποιόν!!!!!

........................................................................................
Β. Η ιατρική περίθαλψη περιλαμβάνει την εξέταση στο

ιατρείο ή στο σπίτι του ασφαλισμένου, εφόσον αυτό
είναι απαραίτητο. Επίσης, περιλαμβάνει τις ιατρικές
πράξεις που είναι αναγκαίες για τη διάγνωση και την
θεραπεία του ασθενούς.
....................................................................................
Οι συμβεβλημένοι ιατροί είναι υποχρεωμένοι να συμμορ−

φώνονται με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας, του
π.δ. 121/2008 (Α΄, 183) όπως ισχύει και των οδηγιών περί του
τρόπου, χρόνου και όρων παροχής ιατροφαρμακευτικής
περίθαλψης και να τηρούν τους όρους της σύμβασης.
Ο Φορέας διατηρεί το δικαίωμα να διενεργεί ελέγχους
σε όλους τους ιατρούς για τη διαπίστωση της τήρησης
των διατάξεων του παρόντος κανονισμού, των ισχυου−
σών διατάξεων περί υγειονομικής περίθαλψης καθώς
και των όρων της σύμβασης.


Θαυμάσια όλα αυτά, σκέπτεται ο κακομοίρης ασφαλισμένος, που πλήρωνε όλα τα χρόνια που δούλευε για να μπορεί να έχει την "δωρεάν" περίθαλψη που δικαιούται....!!! Ένας απ' αυτούς κι εγώ....που έτρωγα τη μαύρη ταλαιπωρία, χάνοντας ένα σωρό ραντεβού με τούς γιατρούς το ΙΚΑ, διότι άλλοτε είχαν απεργία, άλλοτε ο γιατρός ήταν "άρρωστος" και μου ζητούσε να πάω απ' το ιατρείο του να μου γράψει τα φάρμακα..(ήτοι 60,00€ )...!! Γεμάτη χαρά, επισκέφτηκα συμβεβλημένο γιατρό...και.....γεμάτη απογοήτευση, άκουσα ότι ΝΑΙ,,,,ΟΛΑ αυτά ισχύουν αλλά περιορίζονται ΣΤΟΥς 10 ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ.......!!!! και ήμουν μάλλον η 11η...!!!!!! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ???? ΗΜΟΥΝ Η 11η....!!!  


Η Μ Ο Υ Ν ??????


Ρωτάω εγώ τώρα......... Υπάρχει απάντηση???? Και άν ήμουν πράγματι η 11η και αυτός ο περιορισμός ισχύει στο νόμο (δεν το είδα κάπου αλλά πές πως μου ξέφυγε...) ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ?????????? Ξαναρωτάω εγώ τώρα..!!!
εεε??????.....δεν άκουσα.....ΠΟΣΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ θα συνεχίσουν να πλουτίζουν???



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger